سلام!
همیشه همه چیرو یهویی به من خبر میدن =__=
دیروز متوجه شدم که ساعت 3-4 صبح قراره بریم شمال!!!
الانم خییییییلی سریعدارم اطلاع میدم :/
که یه وقت خدایی نکرده نگران نشین
میس فاطمه زنده است =__=
خب دیگه خدانگهدارتون تا 4-5 روز دیگه ^^
+الان همچین حسی دارم =__=

ما را در سایت درس سخت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110
ما را در سایت درس سخت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105
ما را در سایت درس سخت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106
ما را در سایت درس سخت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117
ما را در سایت درس سخت!!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107