تمام!!!

خرید بک لینک

سلام

اهم اهم...

تابستون اومددددددددددددددددددددددد!!!

جییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغ!!!

آخیش راحت شدم :))))))

وجدان: باز...تو....جیغ زدیییییییییی؟؟؟؟ =________=

من: آع شرمنده 0_0

وجدان:بعدا به حسابت میرسم فعلا پستتو بزار =________=

من: چشم 0_0

خبببببببب خلاصه که تموم شد!

امتحان پَر!

مطالعات پَر!

علوم پَر!

معلما پَر!

مدرسه پَر پـَــــــــــــــر!!!

وارد تابستون شدیممممممم ^^

انیمه و کتاب و وبلاگ نویسی و کاراته و خوش گذرونیییییی!!!

بدون درس و مشق!!!

بهشت را از نزدیک لمس کنید *-*

جییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغ!!!

پاشید بیاید تبریک بگید بهم :b

هاممممممممممممممممم :)))

پ.ن: به سفارش یه دوست عزیز،از همین تریبون وجود هرگونه نسبت با بیانی ها رو تکذیب میکنم :))

یکی میگه متین داداشته یکی میگه محمد پسرخالته یکی میگه فلان :|

درس سخت!!!...

ما را در سایت درس سخت!!! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 3:29

صفحه بندی